Direktlänk till inlägg 1 april 2017

1 april

Av Fru E - 1 april 2017 16:01

Vi har varit ute på tur idag,  åkte till Uppsala för lite shopping.  

Kom hem för en stund sen och var så kissnödig,  passade på att ta ett till test bara för att.  Fortfarande en glad gubbe. Känns liksom bara skönt att veta att det åtminstone verkar funka som det ska.  

Det är ju inte lätt att få till det när man har två barn redan. Så det blir på kvällarna när dom somnat.  Lite småtrist att inte kunna vara så spontana,  men men.  Vi är väl inte ensamma om det problemet 😊


Med första barnet så blev jag också gravid i april. En eller ett par veckor senare än nu,  hon blev beräknad i början på januari.  Men kom i slutet på december.  Tar det sig denna gång så blir det en till december-bebis.  Försöker att inte tänka så mycket på allt,  men det är svåååårt.  😉 Älskar att vara gravid och allt som hör till planering inför bebis.  Hoppas och håller tummarna att vi får gå igenom det en sista gång.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru E - 23 januari 2018 09:36

Så var det nytt år, 2018, året vi blir fem i familjen.    Den 24 november var vi på RUL och fick se vår lilla bebis igen. Allt såg bra ut och det är ju huvudsaken.  Men vi kunde inte hålla oss att fråga om barnmorskan kunde se könet. Bebis låg li...

Av Fru E - 6 november 2017 12:04

Hejhej! Det var ett tag sedan sist, och här hemma händer det grejer.  Den 4 augusti såg det ut så här:    Ett fint litet plus på makens födelsedag.  Några dagar senare fick jag ytterligare bekräftelse genom ett test med veckoindikator:   ...

Av Fru E - 16 april 2017 15:05

Så kom dagen vi väntat på.  Och min mens som annars kan vara lite oregelbunden har varit som en klocka sen jag började testa och hålla koll.  Bra iofs,  för jo,  visst dök mensen upp idag.  Som ett litet brev på posten.   Ingen bebis 2017 iaf.  Får...

Av Fru E - 10 april 2017 12:39

Barnen har påsklov denna vecka. Himla skönt att slippa stressa iväg på mornarna. Vädret är dock inget att hurra för. Grått och regnigt och värre ska det bli under veckan med ca 3 grader och snöblandat regn.     Nu har det gått ca 9 dagar sen ÄL. ...

Av Fru E - 3 april 2017 09:51

Så var denna månads försök förbi.  Nu väntar 2 veckor av spänning.  Förra månaden hade jag alla symtom i världen tror jag.  Var helt säker på att vi prickat rätt på första försöket.  Haha, var nog jag som kände efter alldeles för mycket.  😉 ...

Presentation

En familj bestående av mamma, pappa, storasyster -09 och lillasyster -12 som alla är överens om att vi vill ha en till familjemedlem. Välkommen att följa vår resa.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards